Puiul meu a crescut :)

4 gânduri despre „Puiul meu a crescut :)

  1. Felicitari pentu micutul tau! Indraznesc sa ma laud si eu cu micuta mea Ioana Maria de 11 luni! Am vazut ca ai pus multe informatii legat de copii..crezi ca ma poti ajuta cu info legat de procedurile indemnizatiei pt al doilea copil (mentionez ca ne gandim la al doilea) specificand faptul ca anterior sarcinii cu Ioana am lucrat 2 ani contract determinat! Multumesc anticipat! Maria D.

    1. Draga Maria,

      din lipsa totala de timp nu mai sunt la curent cu legislatia actuala, cu siguranta sunt viitoare mamici care vor raspunde intrebarii tale.

      Toate cele bune 🙂

Lasă un răspuns

