Despre ce mancam, E-uri si alte chimicale ascunse cu grija in hrana de pe rafturile magazinelor

De cand sunt mamica am devenit atenta la ce pun pe masa, la ce mananc eu, familia mea si mai ales la ce ii dau si lui David sa pape. Insa deocamdata el refuza mancarea gatita in casa, asa ca sunt obligata sa il hranesc mai departe cu borcanele de la doua firme germane, produsele fiind bio.

Cautand retete usor de preparat si digerat, am gasit acest articol, pe care vi-l propun din toata inima. Eu l-am gasit foarte interesant.

http://www.jurnalul.ro/stire-bun-de-consum/ce-bem-ce-mancam-biscuiti-e-uri-si-calorii-138614.html

Va doresc sanatate maxima🙂

ClaudetteMusette, mama lui David

Lasă un răspuns

