Nu e usor sa fii mama!

Spun asta pentru ca imi lipseste timpul pentru a scrie pe blog, pentru ca imi lipseste timpul de a merge la shopping, pentru ca mananc atunci cand David doarme si imi fac manechiura cand se joaca la el in patut, (nu, nu mai port french pentru ca l-am zgariat deja si am renuntat la unghii lungi). Si vin si mai zic, DA, DAR NIMIC NU SE COMPARA CU MOMENTELE IN CARE IMI RECUNOSC OCHII SI PRIVIREA CAND MA UIT LA FIUL MEU. Nimic nu se compara cu auzul cuvantului „mama” spus stalcit din gurita lui dulce.  Nimic, dar absolut nimic nu se compara cu momentele in care se refugiaza la mami in brate si adoarme linistit.

A crescut, in curand implineste 11 luni, deja ii plac cartile, deja stie care e pisica si unde sunt scandura de calcat si fierul care face puf-puf. Nu le iubeste deloc, nici mami dealtfel, dar tati trebuie sa fie dichisit, spic& span, cum ar zice taica-meu🙂

Va imbratisez si va doresc sa fiti fericiti!

Claudia, mama lui David

One thought on “Nu e usor sa fii mama!

Lasă un răspuns

