O mama poate orice!

Nu mai am timp pentru raspunsurile de natura juridica dar va pun in continuare la dispozitie sfat-juridic.net, primul mesaj catre 3 avocati / consilieri juridici este gratuit.

Cat despre David, traiesc cea mai frumoasa perioada din viata mea. Deja ma tine de manuta, deja ma trage de par, se joaca cu urechea din stanga, cantam si ne jucam impreuna.  Ma trezesc noaptea si ma uit la el cum doarme linistit si ii multumescu lui Dumnezeu ca mi l-a trimis in sfarsit pentru ca nu mai suportam viata fara el🙂

pe 6 iunie l-am crestinat, a fost foarte cuminte, nu mi-a plans deloc, am plans eu cand mi l-a scunfundat parintele in cazan🙂

si da, o mama poate orice! Simt ca pot indeplini orice dorinta a fiului meu cu pretul oricarui sacrificiu! Poate ca tatal lui nu ar fi de acord cu mine citind aceste randuri insa este exact ceea ce simt.

Ma uit la poza de pe header si David chiar seamana cu puiul mic ce doarme…………

Apropos de somn, noua ne place sa dormim pe muzica de pe http://radio.babytvchannel.com/default.aspx

 

Va doresc o vara frumoasa!!

 

ClaudetteMusette si David

One thought on “O mama poate orice!

Lasă un răspuns

