Indemnizatie pentru cresterea copilului, varianta finala : nu mai putin de 800 de roni dar maxim 4.000 roni. Pentru mine personal, nu s-a schimbat nimic, sunt multumita, voi?

Iata ce a spus boc:

„Am decis plafonarea indemnizaţiei pentru mame în felul următor: nicio mamă care este angajată nu va primi mai puţin de 8 milioane de lei vechi, dar nu mai mult de 40 de milioane de lei vechi. Această plafonare corespunde principiului solidarităţii”, a anunţat premierul Emil Boc, în urma şedinţei de Guvern.

Articolul integral aici:
http://www.realitatea.net/valoarea-indemnizatiei-pentru-mame-a-fost-plafonata-la-trei-salarii-medii-brute-pe-economie–cum-comentati_425526.html

Va doresc un sfarsit de an cu caldura in suflete si in case si un an nou plin de sanatate, bucurii si multa, multa fericire!!

4 thoughts on “Indemnizatie pentru cresterea copilului, varianta finala : nu mai putin de 800 de roni dar maxim 4.000 roni. Pentru mine personal, nu s-a schimbat nimic, sunt multumita, voi?

  1. Barosanele cu salarii mari nu sunt niste vrajitoare care va iau voua drepturile, sunt oameni care cotizeaza MAI MULT la bugetul asigurarilor. Muncesc pe branci din anul 2 de facultate, am facut 2 facultati si un master in timp ce munceam pe program full-time si ca sa vezi, in sfarsit exista o lege care le avantajeaza si pe descreiaretele alea care vorbesc 5 limbi straine si nu muncesc intr-un supermarket de la 18 ani. Plafonarea la 4000 ron oricum este o discriminare, dar nu ma plang. Sunt bucuroasa ca voi primi o indemnizatie decenta, raportat la cotizarile mele din ultimii ani. Spre deosebire de voi, NU cer mai mult decat mi se cuvine doar pentru ca nu vreau ca altu’ sa aibe mai mult decat mine.
    Si oare pentru ce ar trebui sa fiu eu exclusa din lege?? Din invidie?? Doar pentru ca voi alea cu 600 ron pe luna sunteti mai avide decat noi?
    Nu ti se pare corect?? Perfect, atunci pune mana si invata cat am invatat eu, munceste cat am muncit eu si PRODU cat am produs eu.

    1. Draga noastra Elena, bine ai venit pe blogul meu.
      Ne nastem diferiti, cu idealuri diferite. Unii suntem mai avizi dupa un statut social cat mai ridicat, succes pe plan profesional si nivel de trai de 5 stele, altii ne nastem mai „poetzi”, iubim florile, primavara, iubim sa iubim, sa avem copii devreme, si nu doar unul.
      Cred ca fiecare isi alege modul de viata care i se potriveste. Uneori esti tentat sa lupti pentru cariera daca pe plan sentimental lucrurile nu ti-au iesit cum iti doreai. Alteori, fericita fiind cu jumatatea ta si simtindu-te implinita ca femeie, iti doresti sa faci ceva si pe plan profesional si atunci mai faci o facultate, mai faci un curs si iti deschizi propria afacere. Si iata, viata e frumoasa🙂

      Voua celor care va simtiti nedreptatiti de soarta, va doresc sa va gasiti drumul spre casa, iar voua celor mai „norocosi”, dati din fericirea voastra si altora, nu fiti egoisti.
      Claudette

Lasă un răspuns

