De ce nu s-au publicat INCA normele metodologice de aplicare a Legii cu privire la indemnizatia de crestere a copilului?

 
hamangia
Nu am mai scris de mult, ce-i drept…….Astept…….astept sa vad ce vor decide „dragii” nostri leguitori……si cand?!  „oare sa publicam normele in monitorul oficial? oare vom fi in stare sa platim 85%? oare e bine sa ne angajam ca vom indeplini promisiunile facute de PSD? Hm, da, ia mai bine sa stam noi asa si vedem ce se va mai intampla……” cred ca asta fac boc si cu ai sai….stau precum ganditorul de la hamangia si gandesc, le gandesc, le pitrocesc…….le coc….le smotocesc pe toate partile, pe ele: biata lege, bietele norme. Oare ce avem de facut noi, bietele mame…..in fine…….vom trai si vom vedea…….Bine am facut ca am votat ecologistii si bine am facut ca am votat Federatia Comunitatilor Evreiesti , macar am sufletul linistit si spiritul impacat…..

Sarbatori fericite cu caldura in case si in suflete!

3 thoughts on “De ce nu s-au publicat INCA normele metodologice de aplicare a Legii cu privire la indemnizatia de crestere a copilului?

  1. Eu nu inteleg de ce n-au au fost publicate normele metodologice pana pe 22 decembrie, daca ele au fost aprobate inca din 10 decembrie. Cine a decis sa nu le mai publice? vechiul guvern? Daca da, de ce le-au mai aprobat?

  2. cred ca se mai asteapta noi ciuntiri de drepturi pe care sa le voteze guvernul Boc. deja a inceput cu „reducerile”. asa ca pun pariu ca nici asta n-o sa scape. eu oricum mi-am luat gindul de la un trai civilizat incepind cu ianuarie, dupa ce nasc.

Lasă un răspuns

