Fiti ROMANI, fiti PATRIOTI! CUMPARATI PRODUSE ROMANESTI!

Vreau sa va indemn sa cumparati produse Made in Romania, cumparati tot ce se poate, de la hrana, detergenti pana la aparate de uz casnic. Haideti sa ii ajutam pe producatorii nostri, toti au dificultati cu exportul acum. Cu cat vor creste cumpararile de produse MADE IN ROMANIA, cu atat mai bine ne va fi. Haideti sa facem asta macar pana trece criza! Ganditi-va ca astfel vom putea pastra locurile de munca, se vor plati impozite, salarii si economia romaneasca va continua sa respire.  Identificati produsele romanesti citind primele 3 cifre din codul de bara. Acestea sunt fie 594 fie 642! Exceptie: codurile de bare pentru bauturi.

Si nu, nu este o criza de patriotism ci o respingere a multvehiculatei „crize” internationale, etc. Romanii mei sunt altfel si ma refer la romanii de calitate, care au alta scara de valori, nu vorbesc de cei care prefera brandurile „ajutatoare”, brandurile de lux menite sa le completeze personalitatea. ( am vrut sa scriu: „ridica IQ-ul” dar nu vreau sa jignesc pe nimeni )

2 thoughts on “Fiti ROMANI, fiti PATRIOTI! CUMPARATI PRODUSE ROMANESTI!

  1. am dat peste postarea asta din greseala..
    ce vreau sa spun e ca.. cu cat cumparam mai multe produse straine sau de la patroni straini ne devoram chiar noi tara.. de ce? pentru ca produsele romanesti pierd din valoare, firmele companiile respective vor fi nevoite sa ceara imprumuturi sau sa-si vinda afacerea altor firme straine.. in orasul meu asa s-a intamplat cel putin… lumea crede ca e un lcru bun ca vin investitori straini dar nu e asa.. straini baga tara in datorie.. pe care platim cu totii fara sa stim..

  2. Trebuie sa iti spun ca sunt dependenta de roshiile romanesti, cele pe care le cumparam toamna cand venim de la Moeciu spre casa. Oprim pe drum si ne luam cele mai bune roshii de pe planeta!! Tare imi doresc ca ele sa ramana asa!! Pe viitor, eu si familia mea ne vom implica intr-un proiect pentru sustinerea agriculturii, avem teren in zona Brailei si vom cultiva legume romanesti. Romanii merita sa se hraneasca cu ce e mai bun si mai sanatos! Made in Romania – asta da brand!!

Comentariile sunt închise.